#فرزندپروری
#بچه داری
#واکسن۱۸ماهگی

تصویر
۱ پاسخ

چه اهمیتی داره چند زده باشه؟! میخوان‌رشد بچه رو چک کنن , اگه زیر خط رشد بود بهت میگفت

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی
مامان ریحون گلی مامان ریحون گلی ۲ سالگی
مامان عشق 


مانا مامان عشق مانا ۱ سالگی