منم همینم مخصوصا شبا و اگه زیاد تو آب برم از شدت گرما هم که نمیشه گفت
منم دارم
زیاد که وایمیستم هم پام ورم میکنه هم کفش درد میگیره
منم فقد طرفای صبح مچ پام و انگشت شصت پام درد میکنه
فکرکنم دردازکمر به پایین طبیعیه.چون بابزرگ شدن جنین فشاربه همه جامیاد.
ن به خاطر ورم پا وزن زیاده اینجوری میشه قبل خواب من اگه با روغن ماساژ ندم خوابم نمیبره
نه خب زیاد سرپا هستیم تمام وزن رو پا هست کف فشار میاد من دارم
من چ الان دارم حس میکنم کف پام کلفت میشه و میسوزه از شدت درد همشم ک اتیشه از گرما
منم صبح ها دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.