دور ناف بزن راحت تر هست چهارجهت چرخشی بزن امپولشم صاف نگه ندار کج ۳۰درجه
اره باید بزنی،من توی بازو زدم دکترم گفت
بازو دردش زیاده دور ناف بزن
رو بازو اره خون لخته میشه
اره بزن من دور ناف زدم
اره خیلی واجبه از لخته شدن خون جلوگیری میکنه، به من گفتن تو بازو نزن، دور ناف زدم ۷ تا بود هر ۲۴ ساعت یکی میزدم
من تو بازو زدم
توبازو زدم
اره بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.