۸ پاسخ

دور ناف بزن راحت تر هست چهارجهت چرخشی بزن امپولشم صاف نگه ندار کج ۳۰درجه

اره باید بزنی،من توی بازو زدم دکترم گفت

بازو دردش زیاده دور ناف بزن

رو بازو اره خون لخته میشه

اره بزن من دور ناف زدم

اره خیلی واجبه از لخته شدن خون جلوگیری میکنه، به من گفتن تو بازو نزن، دور ناف زدم ۷ تا بود هر ۲۴ ساعت یکی میزدم

من تو بازو زدم

تو‌بازو زدم
اره بزن

سوال های مرتبط