بچها سزارین کردید آمپول زیر جلدی زدبد

۱۰ پاسخ

اره ی دونه بیمارستان زدن
۹ تام بعدش هرروز تو خونه زدم
کلا ۱۰ تا

چی هست امپول زیر جلدی؟؟

آره گلم

من سزارین کردم ولی هیچی برام تزریق نکردن

آمپول زیر جلدی برای چیه؟

نه نداد بهم

آمپول چی؟

اره تا ۱۰ روزگی

من نه ندادن بهم

اره تا روزدهم

سوال های مرتبط