۷ پاسخ

ن نزدم

من چیزی بم ندادن
وای تو بیمارستان کلی دارو بم تزریق شد

اره
۸ تا بهم داد همسرم ت خونه میزنه روزی یکی

اره زدم

من زدم موقع که سزارین کردم

من یه امپول زیر جلدی تو خود بیمارستان زدنم

منظورت انوكساپارينه؟

سوال های مرتبط

مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی