شکم چون برش میخوره عصب های اون قسمت از بین میره واسه همین زیر شکم و بخیه ها بی حس شدن
من انقد غصه میخورم از اینکه هم زیرشکمم بزرگ مونده هم بی حسه🥲
اره من اصا زیر دلم و بخیه ام سرن
اره سفته .ماله شما هم یکم بالاتر از بخیه ها هنوز بی حسه
بود دیگه نیس
آره مال منم سفته
بله برا من ک سفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.