مامانای سزارینی شماهم دست میزنید زیر بخیتون سفته؟؟

۶ پاسخ

شکم چون برش میخوره عصب های اون قسمت از بین میره واسه همین زیر شکم و بخیه ها بی حس شدن
من انقد غصه میخورم از اینکه هم زیرشکمم بزرگ مونده هم بی حسه🥲

اره من اصا زیر دلم و بخیه ام سرن

اره سفته .ماله شما هم یکم بالاتر از بخیه ها هنوز بی حسه

بود دیگه نیس

آره مال منم سفته

بله برا من ک سفته

سوال های مرتبط