تا یه مدت قبل اره سفت بود الان نه دیگ خوب شده ولی یوقتایی موقع بلند شدن وقتی دراز کشیدمیکم در حد چند ثانیه سوزش داره که زود میره
برا من هنوزم سفته
اره
وای برای منم سفته نمیدونم چرا خوب نمیشه
آره واسه من ک مثل گره گره ست
اره اندازه یه بند انگشت تا اخر خط بخیه سفته
دیگ هفته لایه باز شده تا بگیره خودشو طول میکشه
اره یه سمتش یه قلمبه سفته
چرا فشار میدی اصلا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.