نه فقط روزی یبارباکف شامپوبچه میشورم باسشوارخشک میکنم
ن اصلا هیچی نبایدزد من دکترم گفته بود روزی یک بار فقط باشامپو بچه شسته بشه بعدم سشوار ک کاملا خشک بشع. وقتی کشیدی بخیروحالا پمادمیده ک جاش ترمیم بشع
نه فقط شست و شو
اینه
نه من تا چهارروز ک چسب بود بعدشم گفت برو حموم چسب و بکن سشوار بگیر فقط روزی چند بار من خودم لامپ هم میگرفتم ی اسپری هم داد ک میزدم رو بخیه هام عکسشو میذارم
فقط با شامپو بچه میشورم خشک میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.