مامانای سزارینی شما رو بخیتون پماد میزنید یا نه
برا من دکترم چیزی نداده ؟

۶ پاسخ

نه فقط روزی یبارباکف شامپوبچه میشورم باسشوارخشک میکنم

ن اصلا هیچی نبایدزد من دکترم گفته بود روزی یک بار فقط باشامپو بچه شسته بشه بعدم سشوار ک کاملا خشک بشع. وقتی کشیدی بخیروحالا پمادمیده ک جاش ترمیم بشع

نه فقط شست و شو

اینه

تصویر

نه من تا چهارروز ک چسب بود بعدشم گفت برو حموم چسب و بکن سشوار بگیر فقط روزی چند بار من خودم لامپ هم میگرفتم ی اسپری هم داد ک میزدم رو بخیه هام عکسشو میذارم

فقط با شامپو بچه میشورم خشک میکنم

سوال های مرتبط