۶ پاسخ

من وزن تولد۳۹۰۰ بود وزن ۶ماهگی یعنس ۶ماه ۱۸روزش بود ۸کیلو۲۰۰بود

موندم چیکار کنم با اینا،خودشون و حرفهاشون کمه باز خاله شوهرمم میگه بغل کسی ندین تند بهش غذا بدین شیر بدین نزارین زود راه بره و سینه خیز بره وزنش کم می‌کنه بزارین همه اش ی جا دراز باشه و..... وقتی هم ک خونه مادر شوهرم میرم اجازه نمیده بچه فعالیت روزانه رو داشته باشه همه اش یا میگه بیا بغلم یا رو پاش یا دورش میده هر چی میگم بچه باید خودش تجربه کنه و از این چیزا اصلا به کتش نمیره نه بچه من گناه داره نباید اذیت بشه نباید دراز بکشه نباید بره تو روروئک نباید اینجوری باشه اونجوری باشه یک وقتهایی دیگه حوصله ندارم اصلا پسرم تحویل نمیگیرم و زیاد باهاش بازی نمیکنم مخصوص وقتی خونه اوناییم

از روز اول ایقد مادر شوهرم گفت طفلی بچه ام انشاللله زود به غذا خوردن بیفته چاق بشه اینو بدین اون بدین شیرتون بی کیفیت چرب نیست ک بچه وزن بگیره و از این چیزا ک ی روز نشستم کلی گریه کردم توی هر چیزی ک مربوط به پسرم ی حرفی میزنه واقعا بعضی وقت ها دلم میگیره میگم بچه به پدر و مادرش میره از منو شوهرم ک نمیخواد بیشتر بشه ولی باز ی حرفی واسه گفتن داره

اگه رو نمودار بهداشته پس خوبه

پسر منم ۷۵۰۰ ۸ ماهگی

دختر منم ۷۴۰۰ بود فکر کنم خوبه
به ما گفتن خوبه بد نیست

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵👼🏻 مامان پسری🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی