خداروشکر تقریبا کامله
دختر من همه چیز میگه ولی روون مثل ماها صحبت نمیکنه
حدودا ۸۰ درصد کامل حرف میزنه
کامل حرف میزنه ماشالله
یه کلمات قلمبه سلمبه ای هم بکار میبره ادم شاخ درمیاره
از صد درصد ۸۰درصد صحبت میکنه
جمله بندیش هنوز میلنگه ولی بدک نیست
امگا3 خیلی کمک کننده بود
ماشالله کامل حرف میزنه
روان کامل حرف نمیزنه
ببین پسرت رو خیلی به حرف بگیر
تلویزیون رو محدود کن اگه گوشی میدی که نده اگه خیلی عادت داره تایم مشخص کن براش
و اینکه عروسک بازی کن باهاش
از زبون عروسک ازش سوال بپرس اگه جواب نداد از طرفش جواب عروسک رو بده دوباره از زبون عروسک بگو نه مامانی تو جواب نده دوست دارم شهریار جواب بده
کتاب داستان بده دستش بگو برات بخونه
پسر من کلن زود حرف زد چون بچه دوم هست
اما یه مدت حالت لکنت طوری شده بود حتی گفتار درمانی هم بردم اما این کارا بیشتر تاثیر گذاشت
بعد یه چیز دیگه اینکه اصلن حساسش نکن نسبت به حرف نزدنش
کامل حرف نمیزنه
تقریبا کامل صحبت میکنه
عزیزم چند بار تاپیکاتو دیدم نگران صحبت کردن پسرتی
نمیدونم نظر متخصصا چیه شاید مشکل بجه ها باهم فرق کنه
ولی من دونفرو دیدم که بچه اشون دیر صحبت کرد هر دو میگفتن بخاطر ژنتیکه و بچه اشون ک ۴_۵سالشون شد خیلی بهتر شدن و اوکی ان الان
کامل حرف نمی زنه
اونقدر حرف میزنه ک هی بهش میگم دیگه ساکت شو مغزم رو خوردی
پسر من هنوز جمله های دو سه کلمه ای میگ اونم نه همه کلمات رو امروز وقت گفتاردرمانی گرفتم میخوام شیش ماه ببرم ببینم
مشاور بردی؟
کامل صحبت میکنا فقط بعضی چیزا رو نمیتونه تلفظ کنه مثلا به پرتقال میگه پرتالاک
خداحفظش کنه مغزمو میخوره
کامله
داستانم میگه
کامل صحبت میکنه
ماشالله خيلي خوب حرف ميزنه كامل و واضح
کامل حرف میزنه هیچ.چند ماهه شروع کرده ب زبان دوم یاد گرفتن.خود ب خود
ماشاالله کامل صحبت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.