۶ پاسخ

یکمی کمه اما هنوزم وقت داری عزیزم

شیرموز درست کن بخور
کباب
حبوبات
میوه
بادام
شیر هرروز ی لیوان
تخم مرغ ابپز

دلستر هم بدپن الکل میگن برای وزن عالی

من تو ۲۷هفته ۵روز وزنش ۱۵۰۰بود


الان نمیدونم نرفتم تا ۳۴هفته برم


ببین هرچی دم دستت میاد فقط تا میتونی بخور
هرروز بستنی هم میخورم من
ولی یک ماه تمام هرشب ی شب درمیون


معجون درست میکردم ب شدت وزن داد

من ۳۰ هفته ۱۴۰۰ الان ۲۵۰۰

۳۲۴۰ بود

من کلا از اول بارداری اشتها ندارم خیلی گشنم باشه مجبورم یه چیزی بخورم خوراکم فقط آب هست
بستنی هم تقریبا هر روز یه دونه

من 30هفته 1420بود الان 2200شده

از الان استرس وزن بعدشو داری
رشد میکنه نگران نبا وزنش نرماله خوبه

سوال های مرتبط