عزیزم پسر شما اصلا علائم اوتیسم رو نداره پسر خاله من 4سالگی زبون باز کرد الان 18سالشه ولی بنظرم ببری دکتر خیالت راحت تره رشدش عقب نمیمونه ولی اصلا اوتیسم نیست یه چیزی هم بگم نزار زیاد آینه نگاه کنه قدیمیا میگفتن بچه زیاد اینه نگاه کنه بد میشه
کدوم احمقی گفته اوتیسمه؟من دختر عموم با بجه ها اوتیسم کار میکنه یه چیزهایی میگه که اصلا درد میگیره وجودم آراد اصلا یه بچه کاملا عادیه و اصلا نمیتونه اوتیسمی باشه فقط بزار توجمع همسناش باشه ارتباط بگیره بخدا حرفم میزنه هیچ نگران نباش
وای امروز تو خیابون یه پسر بچه ۳ ساله شایدم بیشتر دیدم که دهنش پستونک بود
دخترم کشته منو همین الان خم شدم سینم خیس شد
رفتم دیدن نوزاد همسایه دید ممه میخوره از اونروز هی میاد باهام ور میره هی میک شیشع شیرمو بدع بخورم.
میگ مامان بخواب من ممه هاتو بخورم
تو خونه ذارم راه میرم از حموم اومدم میک مامان چرا مم ه هات و ریختی بیرون 😐چ وضیع
پسرت اصلاااااا شبیه بچه ی اوتیسم نیست ب نظرم نگران نباش
خدا حفظش کنه خیلیم بامزس
عزیزم.پستونکشو گاز میزنه.
کوچولو بودن نخوردن حالا یادشون میفته
وای دیشب پسر منم پستونک نوزادیش رودبده بود دوتاش روباهم گذاشته بود تو دهنش 🤣🤣🤣
وااای نگاش کن😂😂
آراد جووون خیلی بامزس😍🧿
سحر جان یه چیز بگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.