مامانا کی این اهن به بچش میده؟ راضی هستین؟

تصویر
۵ پاسخ

دکتر دیارم اینو تجویز کرده خیلی خوبه
چ مرکز بهداشت باحالی دارین ما از داروخونه میگیریم🤣

من به دکترش گفتم بهترین رو بنویس اینو نوشت
خوشمزس دخترم دوست داره

چقد متنوع هستن مکملها
هرروز یه چی جدید میبینم
چقد پزشک ها علم دارن

با طعم شسر و وانیل
خیلی خووووبه

من دادم این ماه خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۳ سالگی