۳ پاسخ

مگه هنوز اروغ میگیری، من شیر میدم ده دقیقخ تو بغلم نگه میدارم بعد میزارم سرجاش پون رفلاکس داره بالا نیاره. بعدا خودش اروغ میزنه

پسر منم اینطوری شده خیلی بد قلقی میکنه گاهی هم نمیزنه

مگه هنوزم آروغشو می گیری

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری