مامان های دوقلو شماها چند هفته زایمان کردبن؟

۱۵ پاسخ

من ۳۶ هفته زایمان کردم، دستگاه هم نرفتن خداروشکر، اما زردی داشتن، که طبیعیه

35 هفته

سی و پنج هفته و چهار روز

من ۳۷و ۳روز بستری شدم برای سزارین

سی وپنج هفته

۳۴ و ۵

۳۶ هفته و ۲ روز. دیگه رسیدم بیمارستان دهانه رحمم باز شده بود

37هفنه

من 34هفته زایمان کردم
بااصرار خودم
چون دیگه نمی‌تونستم غذا بخورم و بخوابم و نفس کشیدنم برام سخت بود
بچهامم دستگاه نرفتن
امپول ریه زده بودم 29هفته

۳۵ هفته عزیزم

۳۸ هفته

منم ۳۶هفته و۴روزبود بعد دردزیمان داشتم تا اومدم بیمارستان سه سانت بازشدم بعدسزایرن همه تعجب کرد برای دردام

36هفته و ۳ روز

هفته ۳۷

من سه قلو دارم ۲۸ هفته ۵روز به دنیا اومدن

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان آریاوآرین👯‍♂️ مامان آریاوآرین👯‍♂️ ۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد