من ۳۶ هفته زایمان کردم، دستگاه هم نرفتن خداروشکر، اما زردی داشتن، که طبیعیه
35 هفته
سی و پنج هفته و چهار روز
من ۳۷و ۳روز بستری شدم برای سزارین
سی وپنج هفته
۳۴ و ۵
۳۶ هفته و ۲ روز. دیگه رسیدم بیمارستان دهانه رحمم باز شده بود
37هفنه
من 34هفته زایمان کردم
بااصرار خودم
چون دیگه نمیتونستم غذا بخورم و بخوابم و نفس کشیدنم برام سخت بود
بچهامم دستگاه نرفتن
امپول ریه زده بودم 29هفته
۳۵ هفته عزیزم
۳۸ هفته
منم ۳۶هفته و۴روزبود بعد دردزیمان داشتم تا اومدم بیمارستان سه سانت بازشدم بعدسزایرن همه تعجب کرد برای دردام
36هفته و ۳ روز
هفته ۳۷
من سه قلو دارم ۲۸ هفته ۵روز به دنیا اومدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.