هرچه سرت چرب تر باشه بهترهست چون یه موی سرت اسیب نمیرسه گلم.
والا من هر دفعه رنگ کردم پریود بودم
البته بگم مش سوزتی بوده
من باردار بودم تاتو کردم خط چشم کشیدم
من روز اول بیرنگ کردم روز دوم رنگ کردم خیلی هم خوب شد
من ک همیشه میزارم
فقط روزای اول که حجم خونریزی زیاده
بله میگن رنگ نمیگیره
میگن قرمز میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.