آوردن که آوردن به ما چه
ببین من خونه و ماشین خوب دارم باز ولی اصلا بهش فکرم نمیکنم دیگ بچه بیارم اونم تو این وضعیت جنگی کشور ک اصلا امنیت جانی و ارامش روحی نداریم ولی خب وقتی عقل نباشه جان در عذابه ک خیلی هاااااا سر حماقت بچه میارن دیدم ک میگم سر بهانه های الکی، بچم تنها نباشه یا نوزاد دوست دارم یا دلم برا بارداری تنگ شده یا با شوهرم اختلاف دارم بیارم بهتر بشه یا دختر میخوام یا پسر میخوام 😵💫😵💫😵💫😵💫
والا بیشتریا فک کنم از دستشون دررفته یسریام شاید خوب فکر نمیکنن بعدا میفهمن چ اشتباهی کردن تواین مملکت دوتا اوردن! قبولم نمیکنن متاسفانه
بحث مالی نیست فقطا این روزا تربیت و رسیدگی به یه بچه هم بااین سطح از اگاهی بچه ها انقدر سخته ک برای دوتاش باید صدبرابر بیشتر اماده باشی
کسی که شرایط داشته باشه میارع خواهر.پول دارع کمکی دارع غصه شیر و پوشک نمیخوره
عزیزم هر کسی با توجه به شرایط خودش برای زندگیش تصمیم میگیره
اونا دل خوشی دارن بی خیالن
حتما شرایطشو دارن
منم خیلی بچه دوست دارم ولی نمیتونم حتی بهش فکرم بکنم هم مالی هم جسمی
من اعصابشو ندارم فعلا بمونه سال دیه تا فکرام بکنم ببینم میصرفه پوشک یک تومن اخه حالا شیر خودمم میدم ولی لباس و پوشک و داروها می...اد
هرکی بچه میاره پول و کمکی داره...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.