۱۱ پاسخ

پسر من دوست نداشت اصلا نخورد
خیلی خوشمزه بود خودم خوردم

من عصرانه میدم بچم میخوره
یا موقع پیتزا پختن واسه پسزم از این رنده میکنم

یا سبزیجات رو رنده میکنم اینم رنده میکنم روش میذارم بپزه میدم بخوره

من ب پسرم میدم همیشه کنار صبحانش صبحا یکی بعضی وقتا عصرم میخوره

برای مزست به بچه هم میتونی بدی مفیده

من میدم دست فرحان میخوره
یا میزارم لای نون تست لول میکنم میغلتونم تو زرده تخم مرغ تو کره سرخ میکنم

چقدره قیمتش ؟؟؟

من مارک کاله گرفتم تو تاپیکام ببین یکم سفته ولی بچم اولش نخورد الان میخوره خالی

همینطوری خورده میشه، توی پیراشکی و بورک و اینجور چیزا هم بذاری آب میشه. دختر من همینطوری دوس داره

داخل غذا هم به بچه میتونی بدی بخوره خیلی مقویه منم تو املت پسرم میزنم هم همینجوری میدم دستش

تصویر

واسه سالاد واسه میان وعده بچه ها. تو غذا

مث مزه واسه میز چیدن

سوال های مرتبط

مامان آقا مهرسام🩵🧸 مامان آقا مهرسام🩵🧸 ۱ سالگی
مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی
مامان 🌙ماهانم🌙 مامان 🌙ماهانم🌙 ۲ سالگی