پسرم بردم چکاب...قدش۹۰
وزنش۱۲
خوبه!!
مولفیکس#مایبیبی#پوشک

۴ پاسخ

عالیه پسرمن قدش۸۵وزنش۱۱هست

من آخر اردیبهشت بردم بهداشت قد ۸۸وزن ۱۱۲۸۰،قدش بلنده وزنش دویست گرم کم بود

عالیه

بله

سوال های مرتبط

مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی