بره که دم بکشه...

مولفیکس#مایبیبی#شیرخشک#کولیک

تصویر
۶ پاسخ

وای فقط با برگ کلم،اوووم😋😋

با فلفل دلمه ای سبز مزه تلخی نمیگیره آخرش ؟

برای من سه تا برگ مو و دوتا کلم بریز لطفا😛🫣

افرین سراشپز خوب خونه، فقط دلمه برگ مو

نوش جان،ببخشید باپلو میخورن یا نون؟

نوششش اینهمه درس کردی کدومش خوشمزه تر میشه

سوال های مرتبط

مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی