۳ پاسخ

قبول دارم اما کاش دیر نشه

وقتی ناامید میشی میری سمت خدا و خودت

من همیشه میگم بالاتر از سیاهی سفیده 🤣🤔🫣

خیلیا نمیفهمن ولی خودم میفهمم ینی چی .
مثل همین جمله قشنگ شما

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته ۲ سالگی
مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی