دیجی من امروز خواستم چیزی سفارش بدم برای ۷ فروردین بود اما باسلام فکر میکنم برسه برای من یک هفته نشد امروز اومد بازه زمانی ارسالشو نگاه کن بازم
من تو این چند روزه جنگ سفارش دادم چند روزه بدستم میرسیدن
باسلام بهتره دیجی هم گرون میشه هزینه پست هم دیر میفرسته
والا برای من سه چهار روز ه تاخیر خورد
نمیدونم الآنم پیام اومده که برید اداره پست بگیرید
پیگیری میکنم میزنه تحویل اداره پست نشده
موندم چیکار کنم
دیجی کالا خیلی دیر ارسال میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.