۴ پاسخ

من الان نزدیک سه ماهش داره میشه پسرم هنوز کولیک داره اصلا میوه های تابستون نمیتونم بخورم ، حبوبات نمیتونم شیر نمیتونم . یه بار ۵ تا دونه گیلاس خوردم گفتم خوب شده بچم تا دو روز به خودش می‌پیچید . سینه نمی‌گرفت دل درد شدید شد . دیگه به خودم فوهش میدادم .

قبل از ۴۰ روزگی بچه خیلی کم از همه چیز بخورید که بچه عادت کنه ولی اذیتتون میکنه با بی خوابیش
ولی در عوض ماه های بعدی اگه چیز نفاخ بخورید واکنش شدیدی نمیده

فکر کنم تا وقتی شیر میدی
شایدم تا ۲ ماهگی که زیاد دل درد میشن

سوال منم هست

سوال های مرتبط