۷ پاسخ

دست نزن بهش فشار نده
تا یکسال ملاج بچه همین جوریه

قشنگم احتمال همه چیز هست تو زایمان سزارین احتمال شکستگی احتمال سر خوردن از دست دکتر حالا انشالله که چیزی نیست به دلت بد راه نده یکم بزگتر که شد اگر خوب نشد نشون یه متخصص بده

بردمش دکتر ارتوپد کودکان گفت موقع زایمان فشار اوردن به پاهاش شکسته باید ما بشکنیمش دوباره جا بندازیم

سر نوزاد که باید مثل پنبه نرم باشه و نباید اصلان دست بزنی ولی من پسرم همچین مشکل پیدا کرد اون قسمت پاش کج شده بود بعد وقتی راه افتاد ما متوچه شدیم

بخاطر همونه کلان بچه های سزارین یه همچین چیزایی براشون پیش میاد

درست میشه. همیشه فرو رفته هست ؟

سزارین بوده؟

سوال های مرتبط