ن میتونی اصلا ندی ولی سعی کن همیشه بدی برای سیستم ایمنی بچث خیلی خوب و قوی ف کن اگ یه روز ندی عذاب وجدان میگیری پس بهش بده ...یخچالی هم هست
نه عزیزم اشکال ندارد ولی هر چی منظم هر روز بدی صبح ها مخصوصا به وزن گیریش بیناییاش و استخوان بندیش کمک میکنه . من آلارم گوشی گذاشتم یادم نره .
منم اینطوری بودم،عادت میکنی کم کم،باید بدی حتما سعی کن یادت نره
الویت کار من شربتشه و پودر رفلاکسش چ کاری مهم تر از بچه حتما بده گوشیتو کوک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.