۴ پاسخ

ن میتونی اصلا ندی ولی سعی کن همیشه بدی برای سیستم ایمنی بچث خیلی خوب و قوی ف کن اگ یه روز ندی عذاب وجدان میگیری پس بهش بده ...یخچالی هم هست

نه عزیزم اشکال ندارد ولی هر چی منظم هر روز بدی صبح ها مخصوصا به وزن گیریش بینایی‌اش و استخوان بندیش کمک می‌کنه . من آلارم گوشی گذاشتم یادم نره .

منم اینطوری بودم،عادت میکنی کم کم،باید بدی حتما سعی کن یادت نره

الویت کار من شربتشه و پودر رفلاکسش چ کاری مهم تر از بچه حتما بده گوشیتو کوک کن

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی