کیا نینیشون مرداد بدنیا میاد؟؟؟

۲۲ پاسخ

منم تو گهواره زده ۲۵مرداد تا چهل هفته ولی میگن۳۸زایمان میکنیچ

من🤚🤚دیروزرفتم پیش دکترم حساب کردگفت۲۴مردادبچه روبرمیداریم به امیدخدا

من انتی ۲۵زده
ببینم واس سز چه تاریخی بده

منم مرداد

من 😍

امروز دکتر بودم گفت اگه تا اون وقت زایمان نکنی برای پنج پنج پنج نامه میدم بهت😍

من اگه خدا بخواد ۵ مرداد ایشالا

من🥰😍

من 🙂

من من 🙃

من اگر خدا بخواد

به امید خدا من

24مرداد

منننن۱۱ مرداد🥰

من 22مرداد

من احتمالا ۲۵ مردادم چون سزارینم

مننن مننن

منو زده ۴مرداد ولی اخرین سونو گفت ۲۸تیر

من توی گهواره زده۲۶مرداد ولی سزارینیم

منننن

من تو گهواره زده ۲۵ مرداد ولی سزارینی هستم میشه ۱۵ مرداد

من‌‌‌ ‌

سوال های مرتبط

مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 ۴ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی