کیا نینیشون سفالیکه

۶ پاسخ

سفالیکم

من عرضی بودم ولی الان سفالیک هستم

منم سفالیکه

من عرضی😶😂

من تا پریروز بود
یهو بریچ شد 🤕 حس میکنم این دو روزه شکمم بزرگتر شده و درست تکونای بچه رو حس نمیکنم
کاش دوباره سفالیک بشه

😬🖐🏻

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 ۴ ماهگی
مامان دامون🩵 مامان دامون🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری