خانما کیا نینیشون سمت راست هست و جنسیتش پسر

۲۴ پاسخ

من چپ دختر

منم راست پسره

من بیشتر راست دختره

اصلا ربطی نداره به کیفیت تخمک و اسپرم بستگی داره و روزتخمک گذاری دقیق ربط داره

با اجازه من

مال من راسته و پسره عزیزم

من

طبق چیزی ک متوجه شدم ۹۰ درصد اونایی ک نینیشون سمت راسته پسره

🖐🏻🥹

من چپ بود و پسره

من سمت راسته و دختره

من چپ پسر هست
واس بارداری تو دخترم هم سمت راست بود

منم بیشتر راسته دخمله

دختر اولم چپ دختر دومم راست

منم راسته

برا من سمت راست بود الان دست میزنم سمت راستم خالی شده رفته سمت چپ.نینیمم پسره

من راست بود وپسر بود

بچه اولم پسر سمت چپ بچه دومم پسر سمت راست

چه ربطی داره؟؟

من هر دو طرف دختر

فقط ببشتر سمت راستو میزنه پسره

من چپ بود و دختره

من راست ودختر

برامن

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 ۴ ماهگی