۲ پاسخ

منم دارم دوسانتی تازه دو قلو دارم تو کیسه قل اولم دیده شده فعلا برام کوچکه مشکلی گفتن نداره دیگه به امید خدا 🤲

همسایه من فیبروم‌داره چندین ساله
دکترش گفته اصلا وابدا مهم نیست

سوال های مرتبط

مامان سه تا فرشته💝 مامان سه تا فرشته💝 ۱ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری