بچه ها این فیبروم خطرناکه ؟

تصویر
۵ پاسخ

منم دارم واسه من ۱۰میلی گفت خطری نداره اما همراه با هورمونای بارداری اونم رشد میکنه

ن عزیزم ریز هست بابارداری رشد میکنه سر سزارین بگو دکترت درش بیاره

فیبروم فکر کنم باعث پریودی های درد اورو زیاد میشه چیزی نیست برای بچه ضرر داشته باشه بعده زایمان دارو گیاهی هست میجوشونی میشینی داخلش میره

نوشته سایزش رو

اگه کوچیک نه خطرناک نیس منم دارم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان روژان مامان روژان ۸ ماهگی