۵ پاسخ

منم دارم

منم دارم اونم سه تا ، والا یکم ترسوند منو دکتر گفت ممکنه سقط کنی یا زایمان زودرس ، از خدا خواستم‌اگر قرار تو ماههای بالاتر سقط شه همین الان تموم شه‌

فیبروم فکر نمیکنم باعث خونریزی بشه

من امروز انومالی بودم گفت که فیبروم ۲۰در ۲۵ میلیمتری دارم جلوی رحم . تا حالا نداشتم هنوز نرفتم دکتر ولی شنیدم با سزارین بر میدارنش

من دارم

سوال های مرتبط

مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان قندک مامان قندک هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وچهارم بارداری