۹ پاسخ

کیست هاتون بزرگ بود چن تا بود و هر دوطرفه درگیر بودین؟

من جفتشو داشتم و باردار شدم

با متخصص طب سنتی

من فیبروم دارم ۱۰ سانت هم هست ولی خداروشکر باردار شدم.توکلت به خدا باشه

فیبرم اگه سایزش کوچیک باشه هیچ مشکلی برای فرد ایجاد نمیکنه ولی اگه بزرگ باشه و‌باعث خونریزی و لک بینی زیاد بشه عمل میکنن

احتمال کمی داره

کیست شکلاتی با فیبروم فرق می‌کنه

عزیزم فیبرم و کیست شکلاتی باهم فرق دارن فیبرم از بافت خود رحم هست

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هفدهم بارداری