ابجیا کسی کیست داشته باشه باردار میشه

۴ پاسخ

بله من کیست داشتم
تنبلی تخمدان هم دارم
با اولین اقدامم بعد ۴ ماه باردار شدم شکر خدا 🤲🏻❤️

بله من کیست تخمدان و کیست آندومتریوز دارم بعلاوه چسبندگی و مشکلات دیگه آندومتریوز. با اولین اقدام باردار شدم. ۳ تا دکتر به من گفتن نازایی و باید آی وی اف کنی

سلام منم کیست بارداری دارم و اینکه چون قبلا نداشتم گفتن کیست بارداری هست

چه نوع کیستی

سوال های مرتبط

مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان رادمهر .نیکان🩵 مامان رادمهر .نیکان🩵 ۱ ماهگی
مامان سادات‌ونینی✨👣 مامان سادات‌ونینی✨👣 هفته سی‌وچهارم بارداری