کسی بوده باردار باشه و کیست دارشته باشه؟؟؟

۴ پاسخ

منم کیست دارم

اوایل بارداری کیست نشون میده معمولا بعدش خودش جذب میشه میره

من باردارم کیستم دارم

اره من بارداری قبلم داشتم بستگی چه نوع کیستی باشه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر .نیکان🩵 مامان رادمهر .نیکان🩵 ۱ ماهگی
مامان سادات‌ونینی✨👣 مامان سادات‌ونینی✨👣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری