کسی با وجود کیست شکلاتی باردار شده ؟ داخل بارداری چی خوردین

۳ پاسخ

عزیزم میتونم بپرسم بجز دارو رژیم غذایی هم داشتین که باردار شدین ؟

بله کیست شکلاتی داشتم سه ماه اقدام میکردم باردارنمیشدم تا رفتم دکتر قرص دوفامد و یه سری چیزا تجویز کرد بعد دوماه هم باردارشدم وکیستم ازبین رفته بود خداروشکر

شما طبیعی باردار شدین؟؟اندومتریوزتون کجا بود چسبندگی هم داشتین؟ منم دارم دکتر گفته دوماه فرصت دارم طبیعی باردار شم وگرنه بای ای وی اف کنم خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی