سلام خانوما
کسی بوده با وجود کیست باردار بشه ؟؟

۳ پاسخ

بله ک میشه خدا بخاد غیرممکن ، ممکن میشه 😍

من کیست ساده داشتم دوم پریودی ۱۲ میلی بود
حتی وقتی عقب افتاد پریودیم گفتم از کیسته ولی به اصرار همسرم آزمایش دادم و مثبت شد

من کیست داشتم از نوع ساده باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد روزهای ابتدایی تولد