سلام خانوما
کسی بوده با وجود کیست باردار بشه ؟؟

۲ پاسخ

من چند ماه دارو می‌خوردم این ماه دارو ها رو قطع کردم ولی با سه روز تاخیر بیبی چکم در لحظه اول مثبت شد
الان همش میگم نکنه کاذب باشه

بله عزیزم من با بدترین نوع کیست یعنی کیست اندمتریوز که درمانی تقریبا نداره باردار شدم گلم ♥️

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد روزهای ابتدایی تولد