خانوما کسی فیبروم داره که باردار هم باشه؟

۸ پاسخ

منم کیست وفیبروم دارم کیستم افتاد ولی فیبروم نه

من دارم خارج رحم هستش از اول بارداریم تا الان تقریبا نیم سانت رشد کرده ولی دکتر گفت مشکلی نیست

من یه کوچولوی خارج رحمی دارم

درد و لکه نه ندارم

من هم کیست دارم هم فیبروم

اره منم دارم ربطی به بارداری نداره

من کیست دارم ولی نمیدونم چه نوعیه

من دارم

سوال های مرتبط