۴ پاسخ

همون روز ک زدم تا فردا تکون نخورد ،و بعد اون حرکت هاش کم شد

من دیشب اخرین دوز امپول رو زدم
حرکت بچه ها دیگه ضربه ای نیست در حد کش و قوس دادن به خودشونه و سکسکه میکنن گاهی
انشالا تا فردا برگرده روال قبل

تا چند روز

امپول بتا رو برا چی میزنین؟؟

سوال های مرتبط

مامان ارغوان قشنگم مامان ارغوان قشنگم ۴ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی