۷ پاسخ

بهش ماست با نعنا بده خیلی خوبه من به پسرم دادم

اگر زیاد بالا میاره ببر دکتر
چون ویروس بدی اومده علائمشم اینه بچه روز اول استفراغ میکنه روز دوم اسهال میگیره
دختر خودمم دقیقا همینطور شد

ویروس گرفته

ببر دکتر

پسر من‌هر بار دندون در میاره همینه

شایدم چیزی خورده به معده اش نساخته
ولی اگر دیدی زیادی میاره بالا حتما ببرش دکتر

نخورده زمین؟؟

سوال های مرتبط