۹ پاسخ

دقیقا هرکاری بکنی نمیگیره دختر منم ۲ماهو ۱۰روزش بود دیگه نگرفت

اخ کم من از ترس این بلا کلا شیشه شیر نخریدم براش اون اوایلم بخاطر زردیش ک دفعش زیاد بشه زردیش بره با قطره چکون شیر دادم
دختر وسطیمم تو خواب شیر خودمو میخورد تو هم قط نکن خداقل تو خواب بهش بده

دختر منم😭😭

دختر من تا دو روز اومد نگیره سریع شیرم خشک شد🥲 خیلی زود خشک‌شده. برای تو خشک نمیشه؟

نه دیگه خودتو خسته نکن راهی نیست ناراحت نباش

پسر من هنوز دو هفته نیست شروع کردم دیگه نمی گیره فقط شبا وقتی از خواب بیدار میشه میخوره

اگه کلا نمیگیره راهی نیست ولی تو امتحانت رو بکن شبا وقتی خوابه بهش سینتو بده سعی کن با بدنت هعی تماسش بدی که بوی تورو حس کنه از شیشه شیری استفاده کن که راحت شیر نیاد ازش زورش نکن اینجوری بیشتر از سینه فراری میشه ولی بیشتر بچه ها دیگه سینرو نمیگیرن

دیگه نمیگیره

دیگه نمیگیره هر کاری هم بکونی

سوال های مرتبط