۳ پاسخ

چه استفاده ای داره؟

من ناشتا اندازه ی نخود میزارم زیر زبونم مزه خاصی نداره خیلی خوبع

خالی نمیخورند ی ظرف با ی نیم کیلو یا یک کیلو عسل قاطی می کند.. سفید رنگ هست مزه خاصی نداره.. فقط نباید خالی مصرف شود

سوال های مرتبط

مامان قلب من شایانم🤱 مامان قلب من شایانم🤱 ۳ سالگی