خانوما این انفولانزا برا بچه چه جوریه؟😑 میترسم

۳ پاسخ

تخمی ترین ویروسی ک تا ب حال دیدم حتی بدتر از کرونا. بعد سه هفته هنوزم درگیرم

تب سرفه آبریزش بینی خلت سینه

بستگی داره
یا گوارشیه یا تب و سرفه شدید

سوال های مرتبط

مامان قلب من شایانم🤱 مامان قلب من شایانم🤱 ۳ سالگی
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان باران و آوا مامان باران و آوا ۱ سالگی
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری