۴ پاسخ

منم امروز۷ ازادسازی منم دوروزه دردخفیف پریودی دارم..
دوسه روزبعد امپول ک کمردردگرفتم وبعدش پادرد حالام دلم یجوریه

من درد داشتم ماه قبل از روزی که امپول و زدم تا روز ک ازمایش دادم مثبت بود ایشلا برا شمام مثبته

من روز ۸ازاد سازیم ۶روز به موعدم مونده

من روز ۷ آزاد سازیمه فقط سینه دردم با ترشح زیاد

سوال های مرتبط