منم امروز۷ ازادسازی منم دوروزه دردخفیف پریودی دارم..
دوسه روزبعد امپول ک کمردردگرفتم وبعدش پادرد حالام دلم یجوریه
من درد داشتم ماه قبل از روزی که امپول و زدم تا روز ک ازمایش دادم مثبت بود ایشلا برا شمام مثبته
من روز ۸ازاد سازیم ۶روز به موعدم مونده
من روز ۷ آزاد سازیمه فقط سینه دردم با ترشح زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.