۸ پاسخ

فدات شم مرسی دورت بگردم ایشالا حتما دعا میکنم برات

خیلی به علائم توجه نکن بدن با بدن واکنشش فرق میکنه

کلا فکر میکردم می‌خوام پریود بشم

من یک هفته قبل موعدم سیکلام ۳۲ روزس از۲۶ سیکل دیگه دردهایی داشتم زیر نافم درد میکرد تخمدانم همش نبض میزد دل درد پریودی شک داشتم و حالت پریودی هی میگفتم میشم منظر بودم خبری نبود اصلا گاهی سینه هام توش می‌سوخت کمر درد هم از بعد اقدام کلا داشتم تا گزشت یه روز قبل موعدم یکم ترشح قهوه ای روشن دیدم دیگه گفتم پریود شدم صبح پاشدم دیدم هیچی نیومده نصف شبم دلم خیلی درد گرفت هی گفتم تا شب شاید بشم دیدم خبری نیست بعد یه روز عقب انداختم پریودم بی بی چک زدم قشنگ همون اول خط افتاد دو خط پررنگ

من اصلا علائم نداشنم

شدید تر

من اصلن نمیدونستم بردارم چون فعلا قصدش نداشتم حتا قرص می‌خوردم ولی علامم نصبت به موقع ک میخواستم پریود بشم کمتر بود بعد ۴ روز اینا بود ک از وقتم گذشت بود فهمیدم

نه شدید نبود همون علامی پریودری داشت ولی بیشتر زیر شکم درد میکرد بعد تا هفته ۳ یا ۲ سینه هات درد می‌کنه سفت میشه

سوال های مرتبط

مامان آینده🌸 مامان آینده🌸 قصد بارداری