اره منم دوکلیوکم کردم بعدخوب می شیم
من 8کیلو کم کردم اولش باز میاد سرجاش نترس همگی چاق بشی
اره عزیزم برمیگرده
میگم عزیزم دکتر پیش کیمیری؟؟ من موندم برم پیش کی....
عزیزم من هفت کیلو کم کردم هنوز اضافم نمیکنم
اوایل عادیه
منم ۸ کیلو کم کردم
آره عادیه اوایل کم میکنن اکثرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.