اخره هفته هامیتونی
من از دکترم پرسیدم گفت بذار وارد ماه ۹ بشی فعلا زوده
من دیروز رنگ کردم دکتر گفت از36به بعد رنگ بدون امونیاک مجازی
من دکترم بهم گفت میتونی الان منم کردم
من شنیدم از ۳۴ هفته میشه انجام داد حالا برا اطمینان از دکتر سوال کنین البته برا رنگ معمولی دکلره نمیدونم
من امروز میرم از دکترم بپرسم هم مو هم مژه ببینم نظرش چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.