۲ پاسخ

هویج و سیب زمینی و سینه مرغ آبپز کن بعد له کن با ادویه دلخواه مخلوط کن تو کره سرخ کن عالی میشه
(میتونی بجا مرغ گوشت چرخ‌کرده هم بزنی)
( یا بروکلی و ... بقیه سبزیجاتی که دوس داری اضافه کنی)

سیب زمینی آبپز رو له کن توش تخم مرغ بزن نمک و زردچوبه و نعناع هم بزن حالت گردالو درست کن سرخ کن پسر من که خیلی دوست داره این مدلی رو

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی