از هر سایز ۲ دست بگیر
برای بیمارستان ک معمولا بلوز شلوار بهتره بخاطر بند نافشون نمیشه سرهمی بپوشی نافشون هوا بخوره زودتر بیوفته بهتره
بعدش دیگه سلیقه خودت یا سرهمی یا بلوز شلوار
دو سه دست از هر سایز فعلا بگیر بجز سایز صفر فعلا نگیر بذار مشخص بشه وزنش چقدر بعد بخر نظر من البته یک ست بیمارستانی ام بردار برای بیمارستانش
آره سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.