مامانا ،لباس از هر سه سایز چند دست بگیرم کافیه؟؟
و اینک چی بگیرم ؟

۳ پاسخ

از هر سایز ۲ دست بگیر
برای بیمارستان ک معمولا بلوز شلوار بهتره بخاطر بند نافشون نمیشه سرهمی بپوشی نافشون هوا بخوره زودتر بیوفته بهتره
بعدش دیگه سلیقه خودت یا سرهمی یا بلوز شلوار

دو سه دست از هر سایز فعلا بگیر بجز سایز صفر فعلا نگیر بذار مشخص بشه وزنش چقدر بعد بخر نظر من البته یک ست بیمارستانی ام بردار برای بیمارستانش

آره سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی