۴ پاسخ

اگه فقط سرفه هست ممکنه به خاطر رفلاکس یا دندون باشه الکی دارو نده

تنها دارویی که قابل استفاده هست استامینفونه بازم زنگ بزن از منشی دکتر اطفال بپرس بهت میگه

قبلا رفلاکس داشته؟

استامینوفن پاراکید هر شش ساعت

سوال های مرتبط